"http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd"> عاشق نشو ای دل؟؟؟ - چشمای خیس
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
چشمای خیس
ساعات خوبی در وبم داشته باشید نظر یادتون نره
صفحه نخست               ATOM               عناوین مطالب وبلاگ              نقشه سایت
درباره وبلاگ


از این دنیا بیزارم
آرشیو وبلاگ
صفحات وبلاگ

عاشق که بشی حالت میشه مثله من

مثله من که آرامش ندارم یه روز

تنهامیشی ازتنهایی دق میکنی

عشقت میره و میگه بمون و بسوز

عاشق که بشی حالت میشه مثله من.مثله من که زندونم اتاقم شده

توی تاریکی میشینی و میفهمی اون حرفایی که از عشق میزنن بیخودن

هرروز از غم دوریش عذاب میکشم هرروز زندگیم از روز قبل بدتره من هیچوقت نباید عاشقش میشدم این عشق آخر آبرومو میبره

عاشق نشو ای دل باتنهایی سرکن

حالم رو میبینی حرفام رو باورکن

عاشق نشو ای دل عاشق شدن درده میسوزی میمیری این دنیا نامرده

از وقتی که من عاشق شدم زندگیم مثله جهنم شد و توش گم شدم

اون لیلی مجنون توی قصه شد اما من اسیر حرف مردم




موضوع مطلب :

یادداشت ثابت - جمعه 92 بهمن 5 :: 12:52 صبح

پیوندها
لوگو
از این دنیا بیزارم
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 8
  • بازدید دیروز: 7
  • کل بازدیدها: 75507